sleten

imorse steg jag upp innan klockan sex för att kunna ta mig tillbaka till markaryd, och jag slängde ut 69kronor för lite frukost på pressbyrån, fy.

har haft dans i två timmar idag, och även beställt jazzsneakers och balettskor. efter skolan överraskade hela klassen Hampus med tårta eftersom han fyller 20 år idag, sedan gick vi några stycken till markaryds röda korsets butik, helt sjukt billigt var det! Jag köpte en svart tight klänning och en snygg jacka/kavaj för 35 spänn!! när vi fått i oss lite tacos i magen och efter någon timmes snack vid köksbordet gick jag ner till mig , orkade inte med allt snack och stim till fångarna på fortet ikväll, har varit skönt att sitta ensam i mitt och stinas krypin. är riktigt trött nu och imorgon börjar vi åtta, så jag ska krypa ihop i sängen för att kolla på gossip girl nu. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0