dumma internet!

förlåt! har inte kunnat skriva på ett tag eftersom mitt internet slutade fungera :S och nu hinner jag inte skriva heller precis, måste gå och lägga mig för imorgon börjar jag åtta och slutar 16.20, därefter ska jag och elin träna stenhårt till vår musikalredovisning som vi ska hålla på måndag.

idag har jag haft dans i två timmar, först en jazzuppvärmning på 18minuter och efter det hård styrketräning, mer dans och övningar. fyyy. ikväll var i vi i varje fall i bjärnum och kollade på en show med anna-lena brundin (MAMMAN I MYSTERIET PÅ GREVEHOLM) och hennes ståuppkompis som jag glömt namnet på, de bjöd på en humoristisk show och det var trevligt :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0