5 September

hejhejhej här sitter jag med lite vindruvor och godis, har precis varit på loppis i markaryd, köpte 5 ljusstakar för 20spänn! Senare ska vi samlas några stycken för att öva lite dans.

I fredags var det som sagt klassfest, och det var riktigt kul, var hemma efter halv fyra. Igår åt vi långfrukost, jag och stina tvättade och dammsugade, jag, stina, rudy, jesper och adam gick även en promenad runt sjön. Vid halv sju mötte jag upp Stoffe på Ica och sedan begav vi oss till svalgården för att laga tacos, sedan blev det myskväll med film och gottis :)


Pizzamys


Joel


Fina Carro


The bitches - Hampus & Jag


Klassen


Kommentarer
Postat av: Bea

Älskar Hampus band, de är galet bra! Visste inte att ni gick i samma klass :D

2010-09-07 @ 09:58:15
URL: http://tyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0