22 september

hej! åh jag har så fullt upp med allt så jag hinner inte riktigt skriva här!
nu jobbar vi i smågrupper och ska gestalta ett ordspråk i sång, dans och teater, jag ska även välja och lära mig en schlagerlåt till nästa onsdags mickteknik, och jag ska även välja och lära mig två jazzlåtar till nästa torsdags sånglektionm jag ska även öva sjukt mycket danstekniker och danssteg och en hel jazzuppvärmning på 18minuter ska sitta om en och en halv vecka. det är bollar i luften hela tiden verkligen. i helgen har vi den stora gloriauppsättningen med min gamla kör, så den måste jag också vara förberedd till.
ja.. tänkte bara uppdatera er med vad jag sysslar med och orsaken till att jag inte hinner skriva så mycket. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0