mysdag

idag har jag äntligen kunnat slappna av efter de tidigare hektiska veckor, men det gäller inte så länge dock. Ska skriva en sammanfattning och jämförelse av projektet "livet efter detta", ska även göra en budget av det och skriva en text om hur jag uppfattade mig själv som en gruppledare samt ha en träff med min grupp och skriva en sammanfattning tillsammans med de. Oj, tror det var allt. Jag skrev mest det för min egen skull,haha.
Igår hade jag & christoffer 1½ år och det firade vi på restaurang Bar-b-ko, underbar mat!
Idag träffade jag Fanny och Jossan för en fika och lite shopping på stan, nu ikväll lagade jag en ny maträtt, typ tacogratäng. Riktigt gott! :) nu har jag tagit fram coca cola, chips och godis och ska kolla på några avsnitt desperate housewifes, ha en bra kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0