24 januari

jag skriver inte så ofta längre, kan kanske bero på att jag inte har så mycket att säga. Har även haft fullt upp i skolan med kursavslut och nya kurser, grupparbeten och möten. Om jag inte är i skolan fikar jag med vänner eller befinner mig hemma hos christoffer. Men, jag mår bra :)

Idag har jag varit hemma och mormor är på besök, jag har bakat citroncupcakes med vit choklad frosting som de andra uppskattade väldigt mycket, men jag har lärt mig att jag inte är så förtjust i att äta dem, men älskar att göra=) så om någon vill ha smarriga cupcakes, gör en beställning vettja! Jag har också gjort fetaostfärsbiffar och en grekisk sallad som vi ska äta snart, MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0