kristianstad

nu är jag hemma i kristianstad. det känns faktiskt nästan lite konstig.

tänkte berätta om min gårdag.
dagen startade med att vi delade upp oss i de grupper vi kommer vara i fram till december. vi satte oss för att snacka och ta reda på saker om varandra för att kunna göra vår uppgift; en presentation om oss själva. detta ska redovisas tisdag vecka 36 och jag hoppas att det bli lyckat :)
efter lunch skulle vi haft drama, men eftersom läraren inte var där så fick vi fortsatt tid till projektet, vi jobbade lite, sjöng lite och Jesper, en lång klasskompis som älskar teater, höll i lite dramaövningar. riktigt kul hade vi!

vid kvart i tre sprang jag till min sånglektion med Sophie, vår sångpedagog. och min lektion blev försenade med en kvart. sången gick i varje fall riktigt bra och jag hoppas att jag kommer lära mig mycket under alla de timmar jag kommer spendera med henne. på tisdag ska låten sjungas upp inför min grupp. förseningen gjorde att jag var en kvart försenad till dansen, och det var bara till att försöka hoppa in. dansen har jag lite problem med, svårt att lära sig när de går så fort, hah, men några är riktigt bra dansare i min klass och vi har ganska fri tillgång till danssalen, så jag hoppas att jag kommer få lite privatträning med hjälp av dom som kan, till skillnad från mig, dansa ;)

nu är jag trött som bara den, och ska bara slappa hela helgen. åh vad jag älskar allt nu :D



och här är en bild på min klass!

Kommentarer
Postat av: Bea

Vad glad jag blev när jag gick in på din blogg igen! Härligt att det går så bra för dig! :D

2010-08-28 @ 00:16:44
URL: http://tyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0