dance ?!

godkväll!
lektionsdagen började med två timmar drama, vilket var väldigt roligt faktiskt.
efter lunch hade vi vår första musikalkunskapslektion, vi fick där gå ihop 2 och 2, och jag ska jobba med en tjej som heter Elin, det är kul att lära känna nya hela tiden :) vi valde i varje fall musikalerna Chess och Les miserables. Måndagen den 13:e ska vi redovisa de här musikalerna på EN TIMME! helt sjukt. har nu försökta hitta dom att ladda ner, men verkar inte vara så lätt och vi måste ju verkligen se dom. Vi ska i varje fall sjunga "jag vet vad han vill" som duett och det kommer nog gå toppen :) resten vetifasen, men hoppas att det ordnar sig :)

på eftermiddagen gick jag till atriumgården för att hitta lite visnoter, vi ska nu sjunga visor i två-tre veckor och jag kan nästan inga visor alls. jag, stina, elin och hampus packade sedan in oss i elins bil och åkte för att veckohandla på ICA. lagade varma mackor och sallad till middag och sedan bestämde några stycken av oss för att gå till danssalen och öva på dansen. jag tror att jag kommer få spendera väldigt mycket tid i den där danssalen alltså, min kropp vill inte som jag vill och jag har svårt för att hänga med, men jag hoppas att det ska gå bättre efter hand :)

nu sitter jag ensam på mitt rum, ska gå och duscha av mig, förbereda för imorgon och sedan gå in till Stina en sväng tror jag. imorgon bär det hem till Kristianstad för att öva med min gamla kör, tillbaka tidigt på onsdag morgon igen, usch.
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0