25/8

nu skulle jag egentligen varit i degeberga, hos tandläkaren, det fick jag ett sms om igår. men det är också det enda jsg fått. inget brev eller något hemskickat. knäppt.

nu sitter jag redo i min säng för att snart gå med stina, min rumskamrat, till köket och käka frukost. egentligen får vi gratis frukost i matsalen, men olyckligtvis har den bara öppet mellan 7 och 8. inte särskilt frestande när vi inte börjar förän tio idag. jag hade velat visa lite bilder härifrån men eftersom min kamera är sönder går inte det så bra. får väl ta tummen ur röven och kolla upp det där, eller köpa en ny. aaaash det svider i plånboken. men en kamera måste jag ju ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0