impuls

tänkte att jag skulle summera dagarna lite snabbt nu när det är reklam på Tv:n

I lördags var först min familj hembjuden till stoffe för lite fika
på kvällen var det "avslutningsfest" för stoffe med hans gamla jobb
så vi tog först några drinkar och lite tilltugg hemma hos Lena
sedan åt vi middag och bowlade, och jag vann maha:D
efter det var det efterrätt och lite lekar hemma hos Malin & Patrik
en trevlig kväll! =)

I går skulle vi egentligen gett mammas 50års-överraskning
men pågrund av vädret blev det inställt
så jag&stoffe ringde direkt till Pära och efter många om och men hämtade vi även upp johan och styrde bilden upp mot göteborg och liseberg!
Toppendag blev det, med massvis av balder och colorado. Riktigt kul :D

I dag hade jag först körlektion
och sedan hämtade Pära upp mig och vi åkte för att färga mitt hår, som dock blev lite gult men annars okej:)
vi åt och hade mysigt:)

Imorgon är det en långdag i skolan, uschusch
nu började Tinas Mat igen, med Carolina Gynning som gäst!
PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0