stressad

jag brukar inte ha mycket saker att göra
därför känner jag mig jätte stressad just nu..blöe

imorgon ska jag försöka få tag i min lärare, vet inte vad jag ska ha för praktik än, och den börjar v49, lyckat!
jag måste börja plugga till två prov, i ämnen där jag inte är så bra
jag ska också skriva ihop ett cv och skicka iväg för jobbsök
jag måste börja planera projektet lite, har PAdagar hela torsdagen och fredagen som jag inte vet hur vi ska använda
mejla handledare
skriva en svenskuppgift ( kommer jag sannerligen inte att göra dock )
städa lite kanske, såg jag nu...
det var väl det hela

jo just det, är brunett nu! kom jag på. Hahah, en spontanfärgning idag.
och, jag har fått ett nytt solo på kören, alltid lika kuuul=) ska öva på det lite också

nu förstår ni kanske varför jag inte hinner med detta så mycket vavava

men ska försöka

detta blev.. kanske svårläst haha
PUSS&GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0