fullt upp

Pink var enormt jäkla skit bra !!! :D de som inte var där missade något kan jag säga! underbart bra & sjukt snygg brud japp! mysigt att gå runder lite i stockholm också :)
igår så var det lite födelsedagsfirande för bella & sedan blev det utgång på chill out. Det var gooddie, men en helt usel Dj, blöööö
nu sitter jag nyduschad och ska börja fundera ut vad jag ska ha på mig, ikväll ska vi nämligen till yllan för att kolla på musikslaget, typ som körslaget. Pappa har blivit sjuk, så Stoffe ska hoppa in för honom =)) hoppas på en trevlig kväll med god mat & bra körer!
uiohah, känner mig lite smått stressad över livet haha
på måndag bär det av till ullared
och på tisdag ska vi till lund
och veckan efter är det två prov i de svåraste kurserna jag har,
detta kommer nog gå toppen malin!
uschnej, inte tänka på det där nu
ska ha kul PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0