blöööe

allt går emot mig nu haha
ska laga middag inför kvällen
och först hade stoffe glömt köpa choklad, men det ordnade mamma idag
sen har han nog glömt köpa tacosås med, så kan inte göre klart allt
ska börja göra chokladmousse, men jag har glömt receptet hemma
efter ett tag får jag äntligen tag på mamma som kan ge det till mig
sedan inser jag att vi inte har någon elvisp!
bara vanliga vispar, vilket tar en evighet plus att mina armar har noll styrka
men nu säger stoffe att han ska köpa en elvisp efter jobbet
jaja, då löser det också sig
bara det att nu kan jag inte börja med moussen i tid :(
vilka problem jag har! hahaha
nä, nu får jag börja göra lite pajdeg. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0