15 November

musikslaget igår var trevligt, de flesta var riktigt bra :)
kvällen blev dock senare än jag trodde och var inte hemma förän två,
det medförde att jag nästan sov till halv ett idag
och det har jag nog inte gjort på... typ aldrig
riktigt seg är jag nu
men jag måste städa och plugga och annat sånt roligt!
ikväll ska jag till stoffe, för imorgon ska vi tillsammans med Sarah & Jusse åka till ullared för lite julklappsshopping.
får se hur det går, kanske inte hittar något alls, haha positiva malin

lägger upp lite bilder från P!NK senare, PUSS!

Kommentarer
Postat av: Sara Li

Woops det var mitt fel att det blev sent hehe... fast din mamma verkade iofs också trivas på "eftersnacket". :-)

2009-11-15 @ 15:49:25
Postat av: MALIN

hahaha det är absolut ingen fara! ;)

2009-11-15 @ 16:20:34
URL: http://malinljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0