ben & jerry

Jag & Stoffe har ofta köpt med oss en Ben & Jerryglass hem till helgerna, därför tänkte jag göra en liten jämförelse mellan de smaker som vi har testat. Och eftersom att vi är chokladfantaster så innehåller alla chokladglass!



Denna glassen är underbart god! Toppen chokladsmak med massvis av stora browniebitar. Den är min & stoffes lilla älskling i frysen nästan varje helg. MUMS. 5 av 5!



Chokladglass med kolasås, chokladfiskar och minimarshmallows. Helt okej glass, men fiskarna smakar inte så värst mycket och marschmellowsen & kolasåsen gör bara att chokladsmaken blir minde. Men som sagt, helt okej. 4 av 5!



Denna glassen är den som smakar sämst utav dessa tre. Det är en blandning mellan Chocolate Fudge Brownie och Cookie Dough. Gör att glassen smakar ääääännu mindre choklad, vilket inte är bra för några chokladälskare! 2.5 av 5!



Så, chocolate fudge brownie är den överlägset goda av dessa tre. Och jag tror att den är överlägset godast av alla ben & jerry glassar faktiskt. MUMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0