27 Maj

dagen började med att jag steg upp och sprang ut en runda för att plocka syréner, sen gick jag in & sjöng för stoffe, väldigt fint sjöng jag, det måste han erkänna ;) haha , han fick sina presenter , vi åt frukost och så, sen blev jag lämnad i stan. Sitter här nu & väntar på bella, ska käka och vara med henne hos frisören.

Borde egentligen hem och plugga, har sjukt mycket att göra men jag orkar verkligen inte, tycker inte det känns lönt typ, hm..

Stoffe fick lägenheten förresten! Så jäääkla najs! Helt nyrenoverad, både utanpå och inuti. Sjukt fin är den, och vi har redan börjar skriva inköpslista ;) iiiih :D

Kommentarer
Postat av: STOFFI

Riktigt fint sjöng du ja;)

2009-05-27 @ 20:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0