DKNY - lurad.. eller?

Idag fick jag hem min parfym som jag beställde från bellme.se , DKNY-red delicious.
Var såklart nyfiken när jag öpnnade kartongen och ville testa den, se hur den luktade.
Skulle då försöka spruta, men det funkade inte, och jag hittade inget "spruthål" heller.
Så jag & mamma stod och försökte länge, snurrade på det som vi trodde var "locket". För er som har sett en DKNY-flaska innan, så är det ett "spruthål" på själva locket. Jag skulle precis ringa Bellme, när jag testar att dra upp locket, och vips! så åker det av och det ser ut som en vanlig parfymflaska under. HAHA, jag känner mig riktigt smart. Men tydligen så ser 50ml och 30ml - flaskor olika ut, och jag som bara då sett 50ml där man sprutar från korken trodde typ att dom glömt göra ett hål i min flaska.



det var alltså inte en sån här flaska jag fick hemskickad, haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0