andra mars

hejhejhej!
idag började dagen med prov i nk, tror att det gick hyffsat i alla fall, får väl hoppas på de bästa =)
efter skolan tog jag en fika med pernilla, det var ett tag sen så det var trevligt :)
nu sitter jag med kurrande mage och huvudvärk, ipren är tagen och middagen är snart klar, så de problemen se ut att ordna sig :)

i fredags när jag & bella åt en sen lucnh/middag på ett fik så träffade vi på en gammal klasskompis som vi inte träffat på ett år! alltid trevligt :)
Nu ska jag käka,

vill förresten säga grattis till Mathilda som fyller 18 idag!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Något försenat kanske,- men tack vännen:) <3

2009-03-09 @ 16:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0