090322

god eftermiddag!
gårkvällen på östermalmskrogen var underbar! Allt smakade gudomligt, det som stod på menyn var kycklingfilé, oxfilé, fläskfilé och laxkuber, till det olika såser, sallader och potatisar. Efterrätten bestod av en chokladfontän och massa frukt, chokladmousse i små chokladformar och tryfflar. mums!
väldigtväldigt mätta somnade jag & christoffer sen.

Idag vaknade jag upp rätt pigg, så jag började sjunga "godmorgon godmorgon hör fåglar sjunga glatt gomorron gomorron i kööööör!!" i stoffes öra, vilket jag tror han uppskattade, haha. Sen har vi mest spelat kort och nu sitter jag här, hemma hos mig. Har nyss pratat med elin om mammas födelsedagspresent på lördag, hon fyller ju hela 50 år.
ska se om jag kan fixa lite med min novell, ska också skriva ut allt jag gjort i Textkommunikation A och ta med till min lärare imorgon så vi kan snacka om det, fast inatt drömde jag att just den läraren skulle mörda två av mina kompisar, så jag vet inte riktigt hur det kan sluta , haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0