090315

gokväll.
gårkvällen var trevlig, var som sagt hemma hos sarah, jag, bella, alle & senare kom även stoffe.
vi kollade på melodifestivalen, och jag vet inte riktigt vad jag tycker om vinnaren än...
Bella åkte hem, Alle gick och lade sig och Stoffe somnade i soffan, så jag&sarah bestämde osss för att spela singstar, vilket vi nog gjorde i en timmes tid, förstår inte hur stoffe kunde sova där bredvid!
men sen fick han asa sig upp så att vi kunde köra hem:)

idag har vi bara tagit det lugnt, med mysteriet på greveholm och ben&jerrys, åkte hem hit och kollade sex and the city och stoffe åt middag här :) Han har namnsdags idag förresten, grattis!

imorgon är det skola vid åtta igen! usch, är inte alls pigg på det. Och jag får verkligen inte ihop min novell heller, riktigt störigt är det :S ahhh, blir lite smått galen.
men ska göra ett sista försök nu, sen ska jag nog göra lite te & ostmackor och krypa ner i sängen, utan mitt hjärta dock:(

Kommentarer
Postat av: Din älskling<3

Tack älskling:)

Åh, hjärtat då:(

Saknar dig massor och vill ha dig intill mig!<3

2009-03-16 @ 06:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0