090312

hej:)
idag gick jag upp lite innan sex för att hinna med allt under morgonen, men jag var klar redan halv sju, så jag käkade frukost framför Paradise hotell som gick på tv400, haha riktigt roligt & töntigt program.

Hade bara svenska idag, så slutade halv tio. Sen gick vi, några från klassen, och satte oss på fenix. Nu har vi nyss satt oss här i datorsalen, och när de andra har matte ska jag försöka skriva lite på min novell. HRM, hur många gånger har jag egentligen skrivit det nu?:P

Senare ska jag & bea fika och vid fyra ska jag möta upp johan, vi ska ha sällskap till stationen där vi ska möta stoffe som kommer hem idag :D iih, det ska bli så härligt att se honom!
PUSSSS

Kommentarer
Postat av: elin

Hej sötnöt! ;) Fin blogg du har! Jaså Michael Jackson också? Har du verkligen råd med det? Nej det blir nog inget, kostar en del med resa o boende. Får se, han har ju släppt fler konserter...kanske kan ta nån längre fram isf, om inte biljetterna är slut! ;) Ha det bra, kram

2009-03-12 @ 20:51:27
Postat av: MALIN

neeaaa, har nog inte råd med det nej :P

men hade varit sjukt grymt!

2009-03-13 @ 14:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0