090309

hejsan!
idag har vi haft PA-dag i skolan, Projektarbetsdag, där 3orna redovisat vad dom gjort för projekt, rätt soft, men orkade inte hela dagen så stack hem vid halv tre. Vi i klassen har antingen varit jätte trötta eller överövertrötta! så dagen har gått som en bergochdalbana.
Igår pratade jag med stoffe i nästan 40 min, stackars hans räkning när han kommer hem! Men det var i alla fall sista gången vi pratade innan han kommer hem, bara 3 dagar kvar nu, wiii :D

hm, jag borde nog damma av mitt sängbord och byta sängkläder nu. Eller , jag borde gjort det för längesen, men det är mig vi pratar om. Så over and out!


en lagom rolig bild på mig & christoffer, haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0