underbart!

åh, solen högt på himlen som är klarblå, och inte ett moln så långt ögat kan nå. Sommaren är äntligen här på riktigt!
Har legat och svettats på en handduk i trädgården idag, och plågat mig själv. Jag gillar verkligen inte att sola, men jag älskar att vara brun..jobbig kombination.

Imorgon ska jag till stan vid elva, jag ska träffa Jossan och vi ska mysa i parken, i solen. Förhoppningsvis med något gott att äta och massvis av roliga samtalsämnen.

Efter det ska jag träffa stoffe, imorgon är det nämligen ett år sedan vi träffades på den där festen. Då vi fann varandra.
Vi ska ha en mysig dag i solen, och senare på kvällen ska vi ta med oss pastasallad och leta upp någon bra plats att äta den  på:)

ooh, nu är jag riktigt sugen på att lägga mig i sängen. Önskar bara att jag hade haft en bra bok att läsa också. En riktigt chicklit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0