full av längtan

så, jag hittade en del cupcakesrecept, men det blev inte till att baka ikväll. För mycket tid och ingredienser, så det får vänta minsann! :)
jag har läst ännu lite mer, och nu har jag precis satt på Mamma mia, den är så mysig. Ska gosa ner mig i sängen med orostade mackor och lite te. Har nyss krängt en påse popcorn , men känner att jag hade kunnat äta hur mycket som helst just nu!

Jag vill bara somna så att det blir fredag nu! :)
Imorgon kommer stoffe hit, härlig dag i solen förhoppningsvis! Senare ska vi träffa Bella och förhoppningsvis Johan x 2. Vi får komma på något bra vi kan göra :)
Spenderar natten hos baby, sen på lördagmorgon hoppar jag in i familjen lindströms bil för att åka till deras hyrda stuga. Ska bli mysigt! Jag och bella ska bara mysa sönder varandra :D haha
Sent på söndagskvällen kommer stoffe och hämtar mig igen .

Jag tror att det kommer bli en alldeles perfekt helg! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0