8 juni

oj vad tiden flyger iväg. Det känns som att det händer väldigt mycket, samtidigt som det inte gör det.
De senaste dagarna har jag mått lite si och så. Var ändå en runda i malmö med stoffe, för att köpa kläder till honom och även en enkel sommarklänning följde med mig hem. Jag har gjort något utav det jobbigaste i mitt liv , nämligen sjungit på en begravning. Som tur var gick det bra. Jag har varit på tjejkväll hos en efterlängtad Fanny. Jag har suttit med Bella i baksätet på en BMW cabbe som gått i över 240km/h, med håret flygande i vinden. (eller snarare piskande i ansiktet).

Nu sitter jag i alla fall här, börjar min allra sista NK-lektion om 20minuter. Skönt kommer det bli att slippa den sega lektionen! Har även min sista idrottslektion och textlektion idag.

Efter skolan ska stoffe komma hem till mig, vi ska prova ut lite kläder som han ska ha på sig imorgon då det är karneval. Sen sover jag gott med hans armar runt mig inatt :) för att imorgon sticka till Bella tillsammans med Johan. Jag och Bella ska sminka gossarna, så att dom blir snyggast i världen ;)

oooooh, mycket information. Ska försöka uppdatera flitigare. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0