18 juni

sommarlovet har börjat toppenbra och tiden rullar på, vädret är kanske inte det bästa just nu, men det är ju bara juni!
Tänkte uppdatera med lite bilder :)


Älsklingen tog studenten i fredags, det var en mysig dag :)


I tisdags var vi några stycken hemma hos Bella, vi skulle palla jordgubbar.
Och tänkte därför ta en smart genväg, frågan är om den var så smart? ;)
rakt igenom sädesfältet.


men vi kom fram, och började smaska i oss massvis av härliga jordgubbar!



Igår bestämde jag, stoffe & johan oss för att ha en liten picknick.
Det slutade med att vi satte oss på en golfbana, som sedan blev invaderad av golfare (!)
Så vi rymde ut i skogen, där det fanns gott om nässlor. Och sedan bar det rakt ner i ett ärtfält.
Efter en stunds vandrande så kom vi fram till bilen. Vi fortsatte sedan picknicken i johans kök.
Och ännu lite senare så låg jag och stoffe i sängen och käkade Ben&Jerryglass och mumsade på popcorn.


Toppendagar har det varit! :)
Idag har jag dock bara varit hemma, jag har övningskört lite och det gick väl som det gick.
nu vill jag ha minst 30graders värme och sol!! Fast å andra sidan, vem vill inte det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0