well, i e-mail you

hallåja, nu ligger jag i min säng med min såkallade "bloggdator". Kollar lite på the o.c.
Stoffe har varit här idag, och vi var hos veterinären med lilla kisen. Eller Maja som vi döpt henne till nu, haha. Hanen heter Måns för tillfället, vi får väl se om de namnen passar dom:)

var på stranden igår med Sarah & Bella. Kollade beachhandbollen också, det var nice :) Åkte hem till Johan efter det, kasta frisbee och åt. Sov hos stoffe sen, eller ja, han sov och jag läste Eva&Adam böcker. haha:P

lalala, vad har mer hänt? har ingen aning....
ska i alla fall sova snart, ska servera på min brors fest imorgon, japp! ååh, nu spårar jag ur. Jag är trött.
Godnatt, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0