tivolirock

yes! igår var det tivolirock, sista dagen på kristianstadsdagarna, minifestival i tivoliparken. Det bästa bandet var helt klart The sounds! Jag & Bella dansade i rökmaskin till jättedålig musik. Nachos med grymt god ostsås. En bra kväll! :)

Sov hos min älskling, imorse hade jag ett sånt otroligt sötsug! Plockade åt mig jordnötsringar, chips, godis, chokladsås och pepsi. Hahaha, fy. Vi spelade kort och lagade tacos.

Har snart varit hemma i fyra timmar, det första jag gjorde var att städa friggeboden. Där katterna bor. De hade vält ut blommor på hela golvet, sprätt i kisslådan, ätit upp all amt, grisat ner vattnet och typ kletat bajs på golvet. usch! Så tog ut dom en stund i en gammal kaninbur och städade rent. De är som små bebisar. Gubben (vi har inte kommit på något namn än, så vi kallar dom gubben och gumman) bajsade på min matta för en stund sen, men det har slutat lukta nu vilket är tur. Får väl ta mig ut till dom snart igen och se hur de har det:)


Oj, vilket tråkigt inlägg! förlåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0