tack för en underbar vanlig dag

åh, dagen har varit toppen! :)
började såklart med körskolan, hade bara en lektion idag.
Åt lunch med mamma på house of bagels och klarade äntligen Fordonsdelen på teorin!

Vid tretiden mötte jag upp Bella och vi tog igen allt vi missat tillsammans , och sedan begav vi oss till Fenix. Där var några klasskamrater och det var riktigt kul att träffa dom igen! Speciellt Bea & Pära som jag inte sett på hela lovet.
Efter ett tag var det bara Jag, Bella, Bea & marcus kvar så vi gick till Parken och mös i solen lite, och till sist var det bara jag & bea som satt kvar. Det var riktigt trevligt, och väldigt längesedan vi pratades sist. Att en fågel bajsade på hennes rygg förhöjde det även lite mer ;)

På bussen hem träffade jag Frida som jag inte heller pratat med på år och dar, trevligt trevligt japp! :)

Nu ska jag dricka te och sen sova. Imorgon ska jag luncha med Bella och sedan träffa Stoffe, det är ju faktiskt vår 1års dag:)


PUSS

såhär kul kan man ha på körskolan, yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0