ta en dag i taget fick jag lära mig

himlen är fortfarande grå och trist.. men det gör inte mig så mycket, jag som börjar intensivkurs imorgon hade bara stört mig på om det varit 30grader och sol, haha.

Igårkväll hjälpte jag och stoffe till på min brors fest, vi fixade maten , gjorde drinkar och diskade. Vid halv nio drog vi där ifrån och körde för att käka pizza. Drog hem till Emil som hade lite fest, träffade några som jag inte sett på länge, kul!

Idag när jag vaknade upp kunde jag inte andas genom näsan och det gjorde väldigt ont när jag svlade. Hej förkylning! Och det känns ju inte som att det kommre bli bättre nu när jag inte kan sova ut på hela veckan, usch.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0