rixfm

hej! Igårkväll mötte jag upp Sarah & Bella i stan. Hannes och Johannes var också med från början, men de drog lika snabbt igen. I alla fall, så satte vi oss på en bänk mitt i stan med langos, pratade en massa och kollade på folk. Vid halv åtta drog vi oss till Store torg för att kolla på Rix Fm-festival. Vi stod ungefär i mitten, och det blir aldrig så värst mycket drag där.. men Artisterna var grymma och EMD ser ju inte helt fel ut ;)


nu sitter jag hemma hos stoffe, ensam dock. Skulle sätta på en film tänkte jag, men ljudet verkar inte vilja som jag vill. Så nu vet jag verkligen inte vad jag ska hitta på fram till halv tre då han kommer hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0