körsbären är svarta

Gårdagen började med att gå ut en sväng tillsammans med bella, eller tja, vi satte oss nästan direkt på en bänk och skvallrade. Efter det gick jag hem till Stoffe, och senare körde vi hem till mig för att hälsa på katterna. Min syster kom även hem från Lund igår!  På kvällen stack hela familjen + Stoffe och åt på Martins rökeri. Varmrökt lax med nypotatis, kall sås och sallad. Underbart! Sedan bar det av till Kiviks marknad. Har aldrig riktigt gillat det. Alldeles för mycket folk och trängsel! Fast det var ändå rätt trevligt att strosa rundor. Köpte möss till Katterna och chips. Jag hittade dillskruvar som du slutat sälja i affärerna, mums! Tryckte även i mig sockervadd.

Nu ska vi snart iväg igen, familjen. Vet inte riktigt var, men de pratade om Brantevik. Äsch , jag har ingen koll, följer bara med. Får njuta dessa dagarna nu. För i två veckor framåt ska jag gå upp sex varje morgon, usch.

PUSSSTACKHEJ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0