äntligen helg

jaha då har en vecka redan förflytit av intensivkursen, bara en kvar!
Tiden bara springer iväg tycker jag. Jag fyller ju 18 om TIO dagar!! :D
och bilkörningen går... tja helt okej faktiskt.
Ska förmodligen köra till Tomelilla imorgon, måste dock gå upp typ nio då... jag som tänkt sova ut.
hmpft.. vi får se hur de blir med den saken

På kursen idag så gjorde vi riskettan. Oj vad berörd man blir! Var typ ett nervrak efter... okej inte riktigt, men väldigt nära på att börja gråta. Filmerna dom visar, och det dom berättar sätter sig verkligen. Borde vara nyttigt för ALLA att se.

dobido, jag vet inte mer
Stoffe jobbar hela helgen
bella är i sthlm
Sarah med
men dom kommer hem nästa vecka, sweeet!

Så nu blir det att fortsätta i mitt OCtittande, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0