oh, härliga måndag?

hej!
dagen började med att halva klassen strejkade från vår NK-lektion, för läraren där har gett ig-varningar till jätte många bara för att dom inte klarade provet även om de varit på alla lektioner. Då blev vi lite förbannade faktiskt. Det var dock tråkigt att inte fler struntade i lektionen.
Sen hade vi idrott och nu sitter jag här, på en textlektion. Jag ska skriva en novell om jultomten och det är faktiskt svårare än det låter, hur gör man så att en sådan novell inte ska låta för barnslig?!
Men jag får väl försöka börja snart känner jag, är så himla dålig på att göra saker i tid.
Men om en halvtimme ska jag möta min lillasyster och följa hennes till min mammas jobb, då blir det en liten promenad i februarisolen, åh visst är det härligt!
Vid halv fyra ska jag möta stoffe och vi ska leta upp en restaurang där vi kan äta på lördag, alltså alla hjärtans dag, får se om vi kommer överens , haha.

nej, back to work.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0