måndag, 16 februari

Mornin'
Jag tänket summera helgen lite, har inte haft någon tid över till att skriva.


Lördag: När stoffe kom hem så tog vi en lång promenad i vintersolen. Efter det så tog vi det bara lugnt och började sen att göra oss i ordning inför kvällen. Vid sju så körde vi in till stan, och fick tilldelat ett bord i den mysigaste delen av restaurangen, med svarta skinnfåtöljer. Vi beställde in fläskfilé med stora klyftpotatis, och även om vi fick vänta i mer än en timme på maten så var det underbart! Vi tog ingen desert utan gick till hemmakväll där vi köpte med oss en ben&jerrys istället som vi satt och mumsade på sen när vi kommit hem :)

Söndag: Vi vaknade upp redan klockan nio för att vi somnade så tidigt kvällen innan. Vi åt en god frukost på sängen och jag kände mig rastlös och ville inte sitta inne. Så jag, stoffe, johan, sigge & sara bestämde oss för att åka till badhuset, men som alla vet så brukar det inte vara så roligt på badhus en längre stund, så vi gick upp rätt kvickt och gick och bokade bio istället. Käkade pizza och köpte godis och popcorn och sedan blev det Benjamin Buttons otroliga liv. En helt underbar film. Se den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0