man säger så mycket?

ja tjohej, jag sa att jag skulle städa men varför ligger det då ett stort klädberg till vänster om mig?
jag sa att jag skulle skriva på min novell men varför är texten lika kort som innan?
jag är så otroligt dålig på att göra det jag säger att jag ska göra, fy skäms på mig!

Idag var jag och handlade för jag & stoffe bor ensamma tills på måndag.
Vi ha bestämt vad vi ska käka de flesta dagarna och då står såkalart tacos med på listan, men tror ni inte att det enda jag glömmer att köpa är tortillabröd! och ändå kollade vi av här hemma om vi hade allt till tacos, klantigt!

Så nu kommer jag nog inte ha så mycket roligt att berätta framöver, jag kommer ha fullt upp med kanin, höns, katter och att ge min katt pencillin och massa salvor i ögat. Sen allt annat tråkigt jobb som kommer till, Som städning och laga mat. Men vad tråkigt det låter! Sån inställning kan jag ju inte ha. Tänk vad tråkigt liv man har när man är 30 då. Blö. Nej, jag ska försöka göra dessa dagarna så underbara det bara går, för på tisdag han iväg till Australien i 2½ veckor :(
äh, sluta deppa börja steppa!
nu ska jag duscha och sen hoppa i säng , imorgon kommer jag vakna av att min älskling kryper ner till mig vid nio på morgonen, åh det är bäst! :)
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0