godmorgon!

jag och stoffe har verkligen varit som ett kärt gammalt par dessa dagarna, gått och lagt oss vid elva och vaknat vid halv nio, vad är felet? Man hinner göra mycket under dagarna i alla fall så det är något positivt, haha!
Igår skulle vi spenderat kvällen hos stoffe och även sovit där, men när vi varit där i en stund så tyckte vi att det var tråkigt, segt och högljutt. (är ju vana vid tystnaden hemma hos mig nu :P) så vi tog med oss step up och läsk och stack hem till mig istället.  Nu är han hemma och fixar lite och jag sitter här och ska försöka påbörja min novell igen, det gick inte så bra igår. Det slutade med att jag satt och skrek med högljutt i musiken jag spelade och glömde allt annat ;)
Så nu får det bli ett nytt försök.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0