Fredag, 27 februari

godmorgon =)
japp, här sitter jag fast jag börjar om en halvtimme!
ja, det är snorhalt på vägarna så jag vet inte hur jag ska ta mig till bussen med tanke på att jag brukar köra moppe, och ingen är hemma så att någon kan köra mig ner :(
får väl ta cyklen, men inte världens smartaste när jag är förkyld :S nee,
men idag är det den 28:e, ingen 29:e dettta året icke, tråkigt det måste vara att vara född den 29:e och bara ha riktig födelsedag vart fjärde år!

Idag slutar jag vid ett, men tror att vin skulle göra något arbete i mediekommunikationen, så får se hur det blir med den saken.

åh, jag vill lägga mig i sängen och sova i mångamånga timmar till!
men, det är i alla fall fredag redan :)



update: jag kom på att det är den 27 idag och 28:e, illa av mig!
det är konsekvenserna när man blgogar för tidigt på morgonen ;)

Kommentarer
Postat av: Leonora

Godmorgon :)

allt väl?

2009-02-27 @ 07:38:38
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Sara Li

Hmm nej du Malin, den 28 februari är faktiskt i morgon... :-D

2009-02-27 @ 11:22:58
URL: http://sarali76.blogg.se/
Postat av: MALIN

haha, ja. Jag kom också på det ;)

så går det när man ska blogga på morgonen! ;)

2009-02-27 @ 14:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0