en seg dag

hallåja!
Jag har nyss kommit på att jag inte gillar onsdagar. Varje onsdag är jag alltid jätte trött, och idag har jag varit extra trött och allmänt seg i huvudet. Dagen blev inte mycket bättre när jag fick IG på provet heller. Men vem bryr sig om hur många pixlar en HD-tv har?! eller hur det nu var...
Att stoffe är i Australien är också tråkigt, han gav mig en förklyning innan han åkte, vilket var väldigt snällt av honom.

När jag kommit hem hade den korallfärgade blusen från H&M kommit, och det var ett plus i alla fall.
Ikväll kommer jag antingen att ägna mig åt att kolla på en massa O.C.avsnitt eller läsa en utav böckerna jag lånat. Eller så borde jag  kanske plugga till NK-provet som vi har på måndag som Lukas tyckte.. jag vet inte om jag håller med honom på den punkten :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0