äntligen!

Ja äntligen så vaknar man upp till solsken och ingen snö på marken. underbart!
kan inte detta hålla i sig så att det blir vår någon gång?!
idag hade jag tänkt att städa lite, göra svenskan och försöka börja på en novell.  Jag ska också försöka skriva ihop mitt cv så att jag kan ut och fråga efterjobb i veckan. Stoffe kommer också hit en stund när han slutat jobba.

och angående melodifestivalen så såg jag att Emilia och alcazar gick vidare. Tur att det inte blev Nina söderkvist i alla fall, med dom där hemska kläderna då man trodde att hennes bröst skulle ploppa ut vilken sekund som helst. Om ni missade det så är hennes bidrag här.
Nej, nu till städningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0