äntligen lite bilder :)

nu har jag tagit lite bilder på hur rummet ser ut :)
tyvärr så har jag inga "före"bilder.


Sänghörnan, har flyttat ihop två sängar. Så nu är det en 180cm säng :)


andra sidan av rummet. Ska måla skrivbordet eller köpa nytt, så det kommer inte riktigt se ut såhär:)


övre delen utav hyllan


Inuti en utav hyllplanen har jag spexat till det litegrann


[klicka för att göra bilderna större]


en annan hylla/byrå, där jag har foton, skolgrejor och minnesgrejor.


en gammal spegel som jag satte på golvet.



Vissa saker ska nog fortfarande ändras om, ska förhoppningsvis lägga nytt golv,
och som sagt måla/köpa nytt skrivbord och lite annat smått.
Men detta är betydligt bättre än innan, så just nu är jag nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0