14 februari

godmorgon!
jag tänkte börja berätta lite om igår, som sagt så var det ju strålande väder!
Så vid 2-tiden kom Stoffe & Johan hem till mig, jag hade bakat chokladmuffins och vi begav oss till sockertoppen som ligger nära där jag bor. Det är en jätte stor "kulle" med en massa roliga pulkabackar. Så där spenderade vi eftermiddagen, och när pojkarna klagat lääänge om hur mycket snö dom hade inför kalsongerna så åkte vi hem och jag fick göra varm oboy till dom. ;)
Senare på kvällen när Johan åkt hem så stack jag & stoffe till stan, för att möta upp sigrid. Vi bunkrade upp med godis & popcorn och såg på bio. I taket lyser stjärnorna blev det. Stackars stoffe! han har varit tvungen att se både high school musical 3, sex and the city och nu i taket lyser stjärnorna på bio. Hoppas han inte får en för feminim sida, haha.

efter bion lämnade vi sigge och åkte hem, där vi ägnade oss åt att myse hela natten och somnade inte förän halv fyra imorse.

nu sitter jag hemma hos stoffe, han är och jobbar. Senare ska vi fira alla hjärtans dag med middag och mys =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0