2:a advent

hejhallå
nu sitter jag här med adventsstärnan och tända ljus. ska snart äta lite och sedan fortsätta kolla lite Gossip Girl. Har börjat om från början. haha, tråkigt att bara se ett avsnitt i veckan ju..

helgen har varit bra. I fredags var jag först på musikal-Oliver. Efter det mötte jag upp Bella & Hampus, sen drog vi vidare till class där jag och bells skakade lite rumpa och drog sedan hem med stoffe.
Igår tog jag det bara väldigt lugnt, så jäkla skönt!

Imorgon ska jag prova balklänning, har faktiskt bokat tid. haha

zerooo inspiration.

jag har börjat samla ihop modebilder till min & larsens tidning också. det hemska är att han har gjort mer än mig med tidningen, fast han hade praktik förra veckan. som jag sa, ingen inspiration. får jobba häcken av mig dessa två veckorna istället dårå!

OCH, till sist, ett låt ni MÅSTEMÅSTE lyssna på, den går på repeat här hemma.
Whatcha say - Jason Derulo . ÅH SÅ BRA!

PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0