som en virvel

jag är glad :D
jag har kunnat byta ut min hemska ljud-inriktning, till text-inriktning istället
mitt & beas projektarbete kommer kunna göras
stoffe och jag har haft en mysig dag på IKEA med köttbullar och allt som hör till
jag har cyklat
imorgon kan jag sova längre än till sex
och jag kollade nyss vädret, och det ska vara varmt
på lördag åker jag till Italien
och mina vänner är bäst!!

oj, jag tror det var allt ur mitt lyckorus:D
nu sitter jag i sängen med datorn, ska snart lägga mig och sova
måste bara packa ihop lite saker tills imorgon och plocka fram lite kläder
ska även packa ner (komma på!)  fem saker om mitt liv som vi ska ha med oss till historian imorgon.
toppen, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0