hurryhurry

känns som mycket händer nu, samtidigt som det inte gör det
Imorgon är det en kort skoldag, slutar halv tolv. Men måste prata med syon och gå till en annan skola för att prata med en lärare där om ett kursval jag gjort. På kvällen ska stoffe ha inflyttningsfest, eller snarare inflyttningsförfest.

Nästa vecka har jag skola som vanligt, två körlektioner, måste göra en del bankärenden, låna böcker, plugga teorin(!!!!), packa inför Italien, drar ju nästa lördag, ännu mera (!!!) haha
usch är så nervös inför uppskrivning/uppkörning så att jag kan dö! just nu känns det som att det kommer gå käpp rätt åt helvete.. men så ska man inte tänka, uuusch

nej, nu ska jag krypa ner i min säng
upp sex imorgon, uuewh som jag skulle sagt om jag fick för bella. (;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0