fort ska det gå!

jaha, sitter hos stoffe nu. Han skruvar ihop TVmöbler och dylikt. Bea har nyss cyklat hem och jag börjar bli trött. Trodde att morgondagen skulle bli en lång slapp dag. Men istället ska jag gå upp klockan sju för att göra halkan. Skulle egentligen gjort den 8 september, men de var tydligen en ledig tid imorgon. Skönt så att jag inte missar för mycket i skolan. Mindra skönt att jag inte kan sova.

På lördag, halv sju så bär det av till Italien, kan dock sova en del på bussen. Men där ska jag även plugga sönder mig på teorin! Har även fått i läxa att granska historia i Italien och skriva ett svenska nationellt tal som ska redovisas när jag kommer hem igen.

hm, vet inte om jag har så mycket mer att berätta faktiskt... jag har ätit makaroner och bacon, haha nej
ska diska nu och sedan ska vi nog sätta på en film och äta ben & jerry
PUSS&KRAM



Kommentarer
Postat av: Sara Li

Mmm Ben and Jerry... kan knappt bli godare än så... min favorit av dem jag har smakat är den där nya med macadamianötter och choklad... kommer inte ihåg vad den heter... men en sådan får jag ta och köpa inför helgen... och Martin får ha en annan sort för han gillar inte nötter. Men det gör inget... då får jag hela för mig själv ju!



Vad ska du göra i Italien? Är det med familjen?



Ska du sjunga på tisdag?



kram!

2009-08-28 @ 10:23:42
URL: http://sarali76.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ben and Jerry är underbart! :)



Mamma fyllde ju 50 i våras, och det ska firas nu med lite semester i en vecka:) så därför blir det inget sjungande på tisdag!

2009-08-28 @ 15:46:37
Postat av: Sara Li

Aha, då vet jag att jag ska köra själv. Ha det så skoj!!!! Och hälsa mamsen.



Kram!

2009-08-28 @ 18:14:25
URL: http://sarali76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0