födelsedag

har hänt mycket sedan jag skrev sist, men har inte haft orken


fredag:
sista dagen på intensiven, sedan hjälpte jag stoffe att flytta. På kvällen kom Johan förbi.

lördag: forsatte i lägenheten, katterna flyttade in. På kvällen låg jag i krämpor, huvudvärk, frossa och feber. Körde hem till Stoffes föräldrar för att sno värktabletter.

söndag:
Jag åkte till Akuten. Fick reda på att jag hade urinvägsinfektion (IGEN!) i njurarna, eller på väg upp i njurarna, fick stark antibiotika. Låg hemma hela dagen.

måndag:
min 18-årsdag. Kalaset blev inställt och magen gjorde ontontont. Stoffe kom och fick en jättefin tavla:) Sen kom Bella & Sarah på fika, av dom fick jag te, presentkort på fenix och en mascara. Av mamma&pappa fick jag en Kamera och lite annat smått:) av min bror 1000kronor i presentkort. Toppenpresenter!

idag har jag mest legat i sängen, kollat OC, var en sväng i Åhus och käkade glass.

så, fin resume va!? PUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0