11 augusti

hej =)
ett tag sedan jag skrev, men jag har inte varit hemma. I Söndagskväll överraskade jag stoffe när han kom hem från jobbet, med en picknick på vardagsrummsgolvet :) Pastasallad, baguetter, cupcakes, chips, godis, läsk och tända ljus :) mumsigt var det minsann.

Igår var jag en runda i stan, köpte lite inflyttningspresenter till honom och sedan var vi bara hemma, en segdag. På kvällen stack vi hem & åt pannkakor och stoffes föräldrar och sedan begav jag mig hem.

idag är vädret lite tråkigt, varmt, men molnigt. Tänkte försöka städa lite ordenligt på mitt rum, just nu är det kläder överallt vilket inte känns särskilt lyckat.

Idag är det den sista tisdagen på hela sommarlovet! Usch, känns lite ångestframkallande.

Kommentarer
Postat av: Anonym

alla dagar är ju de sista på sommarlovet. du är GOOOLLI

2009-08-11 @ 19:47:11
URL: http://isabellaas.blogspot.com
Postat av: MALIN

nej det var inte den sista måndagen, därför jag skrev så ;) hahaha :P

2009-08-12 @ 11:51:10
URL: http://malinljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0