värdefulla ögonblick

det finns inget bättre än att somna med dina armar runt mig och känna hur dina andetag vävs in i mina
det finns inget bättre än att vakna upp och få krypa ihop tätt intill din varma kropp
det finns inget bättre än att höra hur mycket du tycker om mig, hur mycket jag betyder för dig
det finns inget bättre än att sig dig le med glitter i ögonen
det finns inget bättre än att kyssa dina mjuka läppar och bli gungad i din famn
det finns inget bättre än att höra dig viska de tre orden försiktigt i mitt öra
det finns inget bättre än att älska dig

Kommentarer
Postat av: Din älskade<3

Har nog aldrig läst något finare än dom raderna och att det kommer från dig gör det ännu finare!



Älskar dig massor och du är underbarast!<3<3

2009-04-26 @ 22:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0