väder?

godmorgon :)
vaknade upp av att regnet smattrade på fönsterrutan och nu är det strålande sol? hm, underliga väder.
jag vill ha SOMMAR. En svensk sommar innehåller högst 2 veckors sol&bad väder, väldigt tråkigt. Ge mig Greklands värme, NU!
Men, ska sluta klaga. Skola om en vecka och då vill man ju inte ha det allt för varmt, eller?
Dagens planer är inte riktigt klara än, ska till stan om en stund i alla fall, möta upp stoffe också ska vi sola. Det är väl det som vi har bestämt oss för, vad som händer efter det? En fika kanske, vem vet.
Fick min födelsedagspresent av mormor idag, 300 spänn, sitter fint i fickan :)
Alltid nice med lite extra pengar, när man inte förväntast sig att få några :)
Nej, nu ska jag hoppa in i duschen, tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0